Upphandlingsadministratör till läkemedelsföretag i Helsingborg

Upphandlingsadministratör till läkemedelsföretag i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Nu har du möjlighet att bli en del av ett innovativt läkemedelsföretag i Helsingborg med start omgående. Rollen erbjuder ett stort ansvar och vi söker dig som trivs att arbeta i en miljö med ett högt tempo och där det ställs krav på din goda problemlösningsförmåga. Har du dessutom erfarenhet av upphandlingar mot landsting kan du vara den vi söker.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en upphandlingsadministratör med fokus på landsting. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vår kund i Helsingborg. Uppdraget löper intialt till och med juni, ca 10-15 h/vecka och vi ser att du kan börja omgående.

ARBETSUPPGIFTER
Företaget står nu inför stora upphandlingar där du kommer vara en administrativ projektledare för dessa. Dina ansvarsområden är främst att:


* Gå igenom upphandlingen och förstå vilka kravspecifikationer som finns
* Samla in och lägga in de dokument som behövs för att kunna gå med i upphandling
* Med stöd av teamet ta fram underlag för prisning av avtalsvaror
* Finalisera inskick och eventuellt följa upp med avtalsskrivning


VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet inom upphandlingar mot landsting
* Har erfarenhet av en administrativ roll
* Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift
* Har kunskap av TendSign

Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Reveal eller MoniTend.

Som person är du:


* Problemlösande
* Flexibel
* Har god kommunikation- och samarbetsförmåga
* Effektiv


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 10-15 h/vecka
* Placering: Helsingborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Lantmännens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2020
  • Ansök senast: 14 maj 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


29 november 2024

Inköpsberedare

29 november 2024