OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido söker en person till en dynamisk statlig myndighet. Som upphandlingsassistent kommer du tillsammans med ansvarig upphandlare att hantera de upphandlingar som görs i projektet. Från utskick till mottagande, samt öppning och avslutning av upphandling. I arbetsuppgifterna ingår även framtagande av statistik samt registreringar i företagets diariesystem. Arbetet är mycket omväxlande och innebär många kontakter både inom och utanför organisationen. Kravprofil - Gymnasieutbildning - Erfarenhet av administrativt arbete - Erfarenhet av arbete i projekt - Goda kunskaper i Excel - Erfarenhet av upphandlingsadministration är meriterande - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en utåtriktad och positiv person som har känsla för service. I ditt arbetssätt är du strukturerad och noggrann, och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du trivs även att arbeta i ett högt arbetstempo.