Upphandlingsassistent-dynamisk statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning Perido söker en person till en dynamisk statlig myndighet. Som upphandlingsassistent kommer du tillsammans med ansvarig upphandlare att hantera de upphandlingar som görs i projektet. Från utskick till mottagande, samt öppning och avslutning av upphandling. I arbetsuppgifterna ingår även framtagande av statistik samt registreringar i företagets diariesystem. Arbetet är mycket omväxlande och innebär många kontakter både inom och utanför organisationen. Kravprofil - Gymnasieutbildning - Erfarenhet av administrativt arbete - Erfarenhet av arbete i projekt - Goda kunskaper i Excel - Erfarenhet av upphandlingsadministration är meriterande - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en utåtriktad och positiv person som har känsla för service. I ditt arbetssätt är du strukturerad och noggrann, och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du trivs även att arbeta i ett högt arbetstempo.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 mars 2010
  • Ansök senast: 17 april 2010

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb