OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svensk Vårdsupport är en svensk bemanningsverksamhet med placeringsort och säte i Stockholm. Verksamheten har varit aktiv inom branschen vårdbemanning sedan 2010 och rekryterar och bemannar i hela Sverige inom vård- och omsorgssektor med läkare, sjuksköterskor, socionomer och annan personal.
Verksamheten är helt och hållet ägarledd och har byggts upp i hållbar takt vilket innebär en mycket stabil struktur, såväl ekonomiskt som kompetensmässigt.
Svensk Vårdsupport har upparbetat ett stort nätverk av konsulter och bemannar dagligen privata och offentliga vårdgivare liksom offentlig förvaltning över hela Sverige med kompetent personal.
Som Upphandlingsassistent hos Svensk Vårdsupport får du en central roll i att hjälpa upphandlingsansvarig med administrering, dokumentation och strukturering.
Dina uppgifter kommer bland annat att bestå av:
- Uppdatera prislistor.
- Anbudslämning.
- Dokumentera och följa upp prisjusteringar.
- Administrering i interna system.
Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av upphandlingar eller någon förkunskap.
Du får möjligheten att ingå i en familjär och högpresterande grupp.
Svensk Vårdsupport tar hand om sina anställda och har en exceptionellt låg personalomsättning.
Högt i tak, dynamisk arbetsmiljö och stora utvecklingsmöjligheter gör Svensk Vårdsupport till en mycket attraktiv arbetsgivare.
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du:
- Har en fallenhet för struktur och ordning och reda.
- Van användare av Microsoft Office-paketet.
- Är självgående och planerar din dag effektivt.
- Klarar av att hålla flera bollar i luften utan att tappa strukturen.
Svensk Vårdsupport erbjuder:
- Marknadsmässig fast lön.
- Förmånligt bonusprogram.
- Kvalitativa utbildningar.
- En mycket engagerad arbetsgivare som tar hand om sin personal.
Du anställs som konsult via Impressive Relations första sex månaderna.
Tjänsten är till att börja med på 50% men med goda förutsättningar att öka inom kort.
Det kommer finnas möjligheter att variera att jobba hemifrån och från kontoret.
Vi ser fram emot att höra av dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ebba Schiege
Filip Lellky
+46 000 00 00 00
Michael Saliba
Adrian Nyberg
Lina Kesti
0700721848
Hannah Cheandle
0739848170
Hannah Cheandle
076 517 19 71
Lina Kesti
0790755390
Matilda Wallén
Philip Skalin Olsson
0709939305