OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker dig som vill arbeta som upphandlingsassistent på en statlig myndighet i Sundbyberg. Du kommer ha mycket omväxlande arbetsuppgifter och ingå i en grupp av upphandlare och assistenter. Du kommer bland annat vara med och handlägga upphandlingar inom både leverans- och investeringsdivisionerna från utskick till mottagande, öppning av anbud fram till avslutning och ta fram statistikuppgifter. Du kommer även ha mycket kontakter både inom och utanför myndigheten. Kravprofil - Gymnasieutbildning. - Tidigare erfarenhet från liknande arbete. - Goda kunskaper i Office-paketet. - Erfarenhet av administrativt arbete inom upphandling är meriterande. Som person har du förmåga att hantera arbetsuppgifter självständigt och har stort intresse för ordning och reda. Du är positiv och utåtriktad, har hög ansvarskänsla och är van att arbeta i ett högt tempo.