OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig administratör som är van att arbeta med enkätverktyg och i Excel? Just nu söker vi en administratör som kommer stötta Kammarkollegiet upphandlingsenheter. Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivnings
Du kommer som upphandlingsadministratör främst arbeta med att stötta upphandlingsenheterna. Arbetsuppgifter består följande;
• Bearbetning av statistik
• Sammanställning av enkäter
• Arbete med varukorgar
• Ta anteckningar vid möten
• Hjälp med avropsmallar
Vem är du?
Vi söker dig
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Mycket goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel
• Minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Kunskaper i enkätverktyg
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Meriterande är om du erfarenhet av arbete med offentlig upphandling, till exempel som assistent eller administratör.
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag hos vår kund på heltid 100% med start så snart möjligt och pågår i sex (6) månader med chans till förlängning på ytterligare 6 månader. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52