Upphandlingskonsult (deltid), Stockholm

Upphandlingskonsult (deltid), Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 4 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Uppdraget omfattar att agera kravsamordnare för upphandling, samt att upprätta upphandlingsdokumentation enligt:

- Administrativa föreskrifter
- Kravspecifikation
- Utvärderingsmodell
- Avtalsutkast


Konsulten ska samverka med berörda intressenter och säkerställa att intressenternas behov tillgodoses med avseende på specifika krav och uppdragets omfattning. Konsulten ansvarar för att löpande förankra framdrift i projektet samt att lyfta eventuella vägvalsfrågor och beslut till beställaren.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Minst 4 års erfarenhet i rollen som upphandlingsledare med ansvaret att upprätta upphandlingsdokumentation.
- Konsulten ska ha dokumenterad erfarenhet av att bedriva upphandling av tjänster i offentlig verksamhet. Minst två genomförda upphandlingsprojekt de senaste fem åren ska beskrivas med avseende på typ av uppdrag, tidsperiod, uppdragsgivare och konsultens roll.
- Konsulten ska ha dokumenterad erfarenhet av kravsamordning vid offentlig upphandling. Två genomförda uppdrag de senaste fem åren ska beskrivas med avseende på typ av uppdrag, tidsperiod, uppdragsgivare och konsultens roll.
- Erfarenhet av arbete i TendSign eller likvärdiga upphandlingssytem inom ramen för minst 3 upphandlingsprojekt.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2021
  • Ansök senast: 26 maj 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Upphandlare till Inköp

Upphandlare till Inköp

7 november 2024

Upphandlare till myndighet i Uppsala

Upphandlare till myndighet i Uppsala

25 november 2024