Upphandlingskonsult med erfarenhet av affärs- och spendanalys, Stockholm

Upphandlingskonsult med erfarenhet av affärs- och spendanalys, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-60%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Det aktuella uppdraget omfattar kategoriarbete inom fastighetsdrift dvs fastighetsjour, yttre skötsel, bevakning, avfall etc.

I din roll som upphandlingskonsult kommer du att bedriva kategoriarbete enligt kundens rutiner. Det huvudsakliga uppdraget omfattar kategorianalys inklusive intern samordning och behovsanalys etc. Om tiden tillåter, kan du komma att delta i upphandlingsarbete eller genomföra sådana. En viktig del i uppdraget är dialog inom och utanför kunden.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Erfarenhet av inköp 3 år eller längre
- Erfarenhet av affärs- och spendanalys
- Vana att arbeta med Excel.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Förmåga att analysera kategoridata.
- Branschkunskap. Erfarenheten från fastighetsdrift, kännedom av Aff, övergripande kännedom av fastighetsbranschen.
- Upphandlingskompetens enligt LOU


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2022
  • Ansök senast: 16 augusti 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Upphandlare

Upphandlare

23 december 2024

Upphandlare - vikariat

Upphandlare - vikariat

20 december 2024

Upphandlingskonsult sökes till uppdrag i Stockholm!

Upphandlingskonsult sökes till uppdrag i Stockholm!

17 december 2024

17 december 2024