Arbetsbeskrivning
Vi söker
Vi söker en engagerad och kvalificerad upphandlare inom område bygg- och fastighetsrelaterade tjänster. Du ska ha minst fem genomförda upphandlingar inom bygg och fastighetsområdet för att vara aktuell för tjänsten. Uppdraget startar i början av februari och pågår under våren och sommaren 2025 på heltid. I denna roll kommer du att hantera upphandlingsprocesser från början till slut samt utföra upphandlingsrelaterade administrativa uppgifter. Om du har dokumenterad erfarenhet av att leda upphandlingar inom område bygg- och fastighetsrelaterade tjänster, är detta tjänsten för dig! Du ska självständigt kunna vägleda individer med begränsad erfarenhet av upphandlingsprojekt. Dokumenterad erfarenhet av ledarskap är meriterande för tjänsten. Rollen innefattar att ställa rätt frågor, tydligt kommunicera arbetsuppgifter, säkerställa lagefterlevnad och stödja gruppen i beslutsfattande processer. Vidare ska du ha kompetens att säkerställa efterlevnad av lagkrav och regelverk. Du ska ha mycket god kommunikationsförmåga, i både tal och skrift.
Kvalifikationer
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av att arbeta som kvalificerad upphandlare inom område bygg- och fastighetsrelaterade tjänster.
Kvalifikationer: Du ska ha goda kunskaper i lagen om offentlig upphandling
Kvalifikationer: Du ska ha goda kunskaper i standardavtalen ABFF och ABT
Kvalifikationer: Vana av att navigera i AMA- strukturen
Kommunikationsförmåga: Tydlig och strukturerad i kommunikation och arbetsledning
Självgående och självständighet; Trygg i sin roll och i att ifrågasätta samt vägleda gruppen vid behov
Samarbetsförmåga: God samarbetsförmåga och lyhördhet gentemot olika parter i upphandlingsprocessen
Personliga egenskaper: Hög integritet och professionellt förhållningssätt
Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.
Som konsult hos oss erbjuds du:
Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.
Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Kontaktpersoner
Sofie Tärnblom
sofie@vardlanken.se
+4608855460
Therese Löfall
therese@vardlanken.se
+4608855460
Kontaktpersoner på detta företaget
Lena Bergvall Henriksson
08-120 281 23
Lena Bergvall Henriksson
08-85 54 60
Lena Bergvall Henriksson
08- 85 54 60
Anders Tegner
08-120 281 21
Ida Gustafsson
08-85 54 60
Therese Löfall
08-85 54 60
Therese Löfall
08-85 54 60
Lena Bergvall Henriksson
08- 85 54 60
Felicia Davidsson
08-85 54 60
Anders Tegner
08-85 5460