OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en konsult för arbete med upphandling till vår kund i Gävleområdet med omnejd.
Tycker du att beskrivningen passar in på dig? Då kan vi på Adecco ha tjänsten för dig!
Om tjänsten
Vi söker nu en person för kommande heltidsuppdrag hos vår kund i Gävleområdet med omnejd.
Ditt arbete kommer att bestå av uppgifter inom upphandling, avrop samt en del förekommande uppgifter med inköp. Du tillsammans med övriga medarbetare strävar mot företagets mål.
Detta ställer krav på både hög kvalité, tempo och produktivitet. Möjlighet till distansarbete i begränsad omfattning efter överenskommelse.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid, med start i början av oktober tom mars-25. Goda möjligheter till förlängning. Tillsättning sker löpande.
Om dig
Vi söker dig som:
*Har en högskoleexamen inom juridik, ekonomi eller likvärdigt.
Alternativt annan kvalificerad utbildning inom inköp.
*Samt minst 3 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
*Minst ett års erfarenhet som upphandlare/inköpare från en offentlig verksamhet är ett krav.
*Du bör ha goda kunskaper i MS Office eller liknande. Erfarenhet av arbete med upphandlingsvertyg som t.ex. Tendsign, Mercell,
*Samt goda kunskaper inom LOU/LUF.
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
Det är viktigt att du har en positiv inställning och att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga.
Du är praktiskt lagd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter.
Du är en lojal person med hög arbetsmoral som förstår vikten av att hålla tider och deadlines.
Vidare söker vi dig som är noggrann och väl medveten om vikten av att arbeta på ett säkert sätt. Du uttrycker dig obehindrat i svenska i tal och skrift.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Linnéa Strandh via 073-684 80 00 alt. linnea.strandh@adecco.se.
Registrera din ansökan via ansökningslänken senast 2024-08-19. Bifoga CV som beskriver utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.
Urvalsarbetet sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147