OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Norla:
Norla är ett IT- och Managementkonsultföretag som drivs av kundnöjdhet. Vi arbetar i en mångkulturell miljö och vi drivs av vår princip "Mind and Heart". Vi värdesätter att våra relationer med medarbetarna säkerställer deras professionella tillväxt och framgång. Vi arbetar tillsammans i ett nätverk av stora företag för att hitta de bästa talangerna för att stödja våra kunder.
Uppdragsbeskrivning:
Vi söker en konsult för rollen som upphandlingssamordnare. Du kommer att stödja verksamheten vid anskaffningar av varor och tjänster, främst genom förnyade konkurrensutsättningar i ett elektroniskt upphandlingsverktyg. Rollen innebär många interna och externa kontakter samt ansvar för att hålla enhetens information uppdaterad. Du kommer också att hantera myndighetens anmälningssystem, avtalsdatabas och funktionsbrevlåda.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som:
Har genomgått en YH-utbildning inom offentlig upphandling eller har minst två (2) års akademisk utbildning inom ekonomi, juridik eller annat relevant område.
Har erfarenhet från praktik och/eller arbete i offentlig sektor under minst sex (6) månader, där du har gett stöd i upphandlings- eller inköpsrelaterade frågor.
Behärskar svenska språket mycket väl, både i tal och skrift.