OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ditt uppdrag hos oss
Nu söker vi dig som vill jobba extra vid sidan av studierna och som är nyfiken på att jobba i en kundtjänst inom fastighetsbranschen. Dina främsta arbetsuppgifter är att bemanna vår telefon, webb och mail. Därutöver kan du ibland få förtroendet att ansvara för vår reception.
Du välkomnar och tar hand om såväl våra hyresgäster som våra medarbetare. Du hittar vägar för att lösa deras ärenden, antingen genom din egen kunskap eller genom att leda dem vidare till rätt avdelning. Då du är bra på service blir arbetet roligt och utvecklande för dig samtidigt som kunden känner sig välkommen och hemma i kontakten med oss på Uppsalahem. Arbetet är omväxlande och du samarbetar med hela organisationen. Trivs du med att vara en del av ett tight team tror vi att du kommer uppskatta den här rollen.
Som studentmedarbetare får du värdefulla erfarenheter och en bra inblick i hur det är att arbeta i ett stort bostadsbolag, samtidigt som du får lära känna oss och utvidga ditt nätverk.
Vem är du?
För att lyckas i den här rollen har du ett stort personligt engagemang och du är nyfiken på människor. Du trivs med förändring och utveckling och du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs.
Vi söker dig som:
- är studerande på universitet, högskola eller yrkeshögskola.
- uttrycker dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift.
- har god datavana och grundläggande kunskaper i Office 365.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundtjänstarbete och av att jobba i en organisation som sätter kunden i fokus. Har du även erfarenhet av att arbeta i fastighetsbranschen är det ett plus.
Vi på Uppsalahem
Välkommen till oss på Uppsalahem! Vi är vad vi heter, hem för var sjätte Uppsalabo. Vi äger, förvaltar och bygger bostäder för stora och små dagdrömmare, tv-tittare, fågelskådare, gamers och hemmaodlare. Hos oss får du vara med och jobba för ett levande och hållbart Uppsala där alla kan leva och trivas. Vi är stolta över att vara en del av en öppen och inkluderande arbetsplats där olikheter skapar framgång.
Om anställningen
Omfattning: Arbetstiden kommer variera men du bör kunna arbeta upp till 15 timmar i veckan under terminerna. Dessutom ser vi gärna att du kan arbeta under lov.
Anställningsform: Visstidsanställning
Start: Omgående
Nyfiken?
Vill du veta mer om tjänsten? Då kan du kontakta HR Generalist Hanna Sjöberg, hanna.sjoberg@uppsalahem.se eller Kundtjänstchef Sofie Gimeson, sofie.gimeson@uppsalahem.se. Vi gör löpande urval och intervjuer. Om vi hittar rätt person kan vi därför tillsätta tjänsten före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan senast 2021-11-05