Uppstart 14 juni till välbetalt kundserviceuppdrag i Barcelona

Uppstart 14 juni till välbetalt kundserviceuppdrag i Barcelona

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning eller kundservice inom telekombranschen Uppdraget är ett så kallat ”anti-churnuppdrag”, vilket innebär inkommande kundservicesamtal med inslag av försäljning och kundvård. Du kommer att arbeta på vårt kontor i centrala Barcelona för en av våra största arbetsgivare.
Du kommer vara del av ett team där ni jobbar både mot gemensamma och individuella mål sam bonus.
Snittbonusen i teamet ligger för tillfället på 600€. Bäst presterande medarbetare förra månaden hade en bonus på 1171€.
Anställningen är till en början på 30 timmar/ vecka men vid goda resultat finns möjligheten att arbeta 35 timmar/vecka eller 39 timmar/vecka. Vi följer det spanska kollektivavtalet för contactcenter.
Bäst betalda medarbetaren förra månaden arbetade 35 timmar per månad och tjänade, inklusive bonus, 2441€.
Kontoret ligger i centrala Barcelona och är lätt att ta sig till och från med kommunaltrafik.
Vi erbjuder även alla våra anställda gratis lektioner i spanska, hjälper till med ersättning för flygbiljett till Barcelona samt erbjuder friskvårdsbidrag.
Ansök nu och bli en del av vårt härliga elitteam!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ONE CC AB / Barcelona
  • 7 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 25 maj 2021
  • Ansök senast: 11 juni 2021

Postadress

Carrer de Padilla 323
08025 Barcelona, 21144

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024