Uppstart 30 augusti till välbetalt kundserviceuppdrag i Barcelona

Uppstart 30 augusti till välbetalt kundserviceuppdrag i Barcelona

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning eller kundservice inom telekombranschen Uppdraget är ett så kallat ”anti-churnuppdrag”, vilket innebär inkommande kundservicesamtal med inslag av försäljning och kundvård. Du kommer att arbeta på vårt kontor i centrala Barcelona för en av våra största arbetsgivare.
Du kommer vara del av ett team där ni jobbar både mot gemensamma och individuella mål.
Anställningen är till en början på 30 timmar/ vecka men vid goda resultat finns möjligheten att arbeta 35 timmar/vecka eller 39 timmar/vecka. Vi följer det spanska kollektivavtalet för contactcenter.
Snittlönen för heltidsanställda maj månad låg över 2400€.
Kontoret ligger i centrala Barcelona och är lätt att ta sig till och från med kommunaltrafik.
Vi erbjuder även alla våra anställda gratis lektioner i spanska, hjälper till med ersättning för flygbiljett till Barcelona samt erbjuder friskvårdsbidrag.
Ansök nu och bli en del av vårt härliga elitteam!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ONE CC AB / Barcelona
  • 7 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 28 juni 2021
  • Ansök senast: 27 augusti 2021

Postadress

Carrer de Padilla 323
08025 Barcelona, 21144

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024