OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Är du bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande
tjänst med stort eget ansvar? Vi söker dig som motiveras av ett och trivs i
en samordnande roll där du får skapa förutsättningar för framgång i ett
spännande bolag. På Azets får du möjligheten att utvecklas i din roll som
projektledare tillsammans med ett team som präglas av gemenskap och
lagkänsla.
Arbetsuppgifter
Vi är ett härligt team bestående av Systemägare och
Implementations Konsulter som arbetar med implementation support av
kunder i vår outsourcing verksamhet. Just nu söker vi en spindel i nätet
som ska stödja, administrera och hjälpa oss effektivisera våra
implementationer.
I rollen som junior projektledare/koordinator på Azets administrerar du
införandeprojekt i nära samarbete med implementations konsulter. Du har
ett övergripande ansvar för att följa upp/administrera våra
implementationsprojekt tillsammans med bla
implementations konsulterna. Du ska tydliggöra arbetet med
projektledning, kunna leverera projektplan, boka relevanta projektmöten,
rapportera om projektets framfart och uppföljning av budget.
Utbildning och kvalifikationer
Vi vill gärna att du har varit med och planerat och administrerat införande
projekt tidigare. Erfarenhet av att ha drivit egna projekt tidigare är
meriterande. Vi ser också positivt om du har erfarenhet/förståelse för
löneprocessen.
Vi föredrar att arbeta med digitala verktyg och ser positivt om du har
erfarenhet av projektplaneringsverktyg.
Vi söker efter dig som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp.
För att lyckas i den här tjänsten är det av stor vikt att du arbetar
strukturerad och metodisk och förstår vikten av att möta deadlines. Då du är
beroende av andra för att lyckas är det viktigt att kunna bygga relationer
och leda och motivera dina kollegor i det gemensamma uppdrag ni har.
Egenskaper vi sätter värde på är ansvarskänsla, förmåga att planera samt
att vara flexibel och noggrann.
Tjänsten ställer krav på god kommunikationsförmåga. Då det är många
internationella kunder är goda kunskaper i engelska en förutsättning för att
lyckas i rollen.
Vi erbjuder
Hos oss är digitalisering och automatisering en ständig process där vi hela
tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- &
lönetjänster. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering
och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och
affärsnytta två viktiga fokusområden. Du får arbeta med spännande kunder
och får många trevliga arbetskamrater. Vi tillämpar Smart Of Working
konceptet som innebär flexibelt arbete på både kontor och hemma med bra
arbetsredskap och digitala lösningar. Hos oss har varje ny anställd en
mentor och en individuell introduktionsplan för att snabbt komma in i
arbetet. För Azets är du som medarbetare det viktigaste vi har. "Winning in
this business is more about having the right people than anything else ".
Ansökan och kontaktperson
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi arbetar
med ett löpande urval.
Kontaktperson: Rekryterande chef Sarah Shabani sarah.shabani@azets.com eller HR
Jamila Khan jamila.khan@azets.com
Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss vänligen men bestämt erbjudanden om annonserings-och
rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046