Upzone head office söker en bokningsassistent

Upzone head office söker en bokningsassistent

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad, lösningsorienterat och duktig på sälj? Då är det kanske dig vi söker!

Just nu söker vi en ny bokningsassistent till vårt huvudkontor i Borås. Rollen som bokningsassistent innebär att det är din uppgift att ge våra besökare den bästa tänkbara servicen vid bokning och frågor om våra äventyr. Vi söker därför dig som gillar att ge service av högsta klass, prata med exalterade och nervösa människor över både telefon och mejl och som är organiserad och självgående i sitt arbete.

Uppgifterna är varierande beroende på vart i säsongen vi befinner oss men huvudsakligen består arbetsuppgifterna av att ta emot bokningar både via mejl och telefon för koncernens alla parker, planera och boka in företagsevent samt lättare schemaläggning och administrativa uppgifter i övrigt.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med sälj och bokningssystem. Tjänsten kräver goda kunskaper i både svenska och engelska.

Meriterande kunskaper

- Arbetat med sociala media och annonser.

När: juni-november
Omfattning: Timanställning vid behov
Utbildning: Sker löpande under arbetstid
Sista anmälningsdag: Rekrytering sker löpande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Upzone Äventyrsparker
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2021
  • Ansök senast: 17 november 2021

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024