Urban Escape Office Coordinator

Arbetsbeskrivning

Office Coordinator för nya kvarteret Urban Escape

Var med och skapa ett värdskap i världsklass i receptionen och knytpunkten för nya kvarteret Urban Escape - Stockholms centralaste kvarter!

Med fem hus, fyra gator, två torg och en ikonisk handelsplats skapas Stockholms hetaste citykvarter – Urban Escape. Urban Escape inhyser moderna kontor, Stockholm citys mest centrala handelsplats, två helt unika livsstilshotell, flera topprestauranger och en inspirerande takmiljö som binder ihop de olika delarna, mitt i centrala Stockholm.

Kvarterets fastigheter knyts ihop med det som kallas Plan 5 – en exklusiv plats där kvarterets hyresgäster samt besökare kan mötas, där kunskap delas och relationer skapas och där du som Office Coordinator håller ett värdskap i världsklass.

I rollen som Office Coordinator är du ansiktet utåt för Urban Escapes knytpunkt Plan 5. Du fyller en central funktion för kvarterets hyresgäster. Du trivs med att vara spindeln i nätet och knyta starka relationer med hyresgästerna. Du har god kännedom om vilka som arbetar i kvarteret och arbetar proaktivt med att tillgodose deras behov. Du levererar service och värdskap utöver förväntan. Du är organiserad och strukturerad och har ett öga för detaljer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att se till att kvarterets hyresgäster och besökare får ett proffsigt välkomnande, hänvisa till rätt plats i huset, ta emot och boka leveranser och se till att reception och lobby alltid är välskött och inbjudande.

Sammanfattning av arbetsuppgifter

• Hantera mail, telefon - & växelfunktion
• Sköta interna och externa bokningar
• Beställa taxi och bud
• Koordinera leveranser
• Hålla rent och snyggt i lobby och reception
• Felanmäla till fastighetsskötare


För att lyckas i rollen som Office Coordinator tror vi att du som person är självgående, lösningsorienterad och har en hög genomförandekraft. Du gillar ordning och reda och har alltid koll på läget. Du är en stark kommunikatör i tal och skrift och pratar engelska obehindrat.

Kravspecifikation

• Minst 2 års erfarenhet från servicebranschen
• Arbetat i internationell miljö
• God datorvana 


Rekrytering och bemanning sker via Hotel At Six, där du kommer att ingå i teamet för event- och konferens.

Missa inte chansen att vara med och bygga upp Stockholms hetaste kontorsreception - & lobby!  

Intervjuer sker löpande.

För mer information vänligen kontakta Ida Kull på ida.kull@hotelatsix.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: At Six STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 14 februari 2019

Besöksadress

Brunkebergstorg 6
None

Postadress

Brunkebergstorg 6
STOCKHOLM, 11151

Liknande jobb


27 november 2024