OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en relationsskapande person med intresse för kommunikation? Vill du vara med och utveckla vår kundklubb och samtidigt arbeta i en händelserik miljö? Då har vi rollen för just dig!
OM OSS
Ur&Penn grundades år 1943 och är idag, med över 120 butiker, Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer. Vår idé och framgångskoncept är att förändra en konservativ industri genom design och marknadsföring av egna varumärken till revolutionerande priser.
OM TJÄNSTEN
I rollen som CRM- & kundklubbsansvarig hos oss på Ur&Penn kommer du självständigt arbeta med att utveckla strategier för vår kundklubb med långsiktigt kund- och lönsamhetsfokus. Du kommer ansvara över våra interna arbetsprocesser för att förverkliga kundklubbens strategi och ditt huvudsakliga uppdrag kommer bestå av att skapa tillväxt i Ur&Penns kundklubb.
Dina ansvarsområden kommer vara:
• Att generera merförsäljning och kundinsikter.
• Att leda kampanj- och kundinsiktsmöten med vår produkt och marknadsavdelning.
• Att skapa arbetssätt för att producera och distribuera effektiva nyhetsbrev och kampanjer.
• Att initiera aktiviteter tillsammans med säljavdelningen för ökad och förenklad medlemsrekrytering.
• Att säkerställa tekniska lösningar för att kunna utvecklas inom CRM, både i nuvarande och framtida marknader.
• Att upprätta och löpande optimera kundvärdet och syftet med medlemskapet i kundklubben.
• Att skapa struktur för inhämtning och analys av kundinsikter såsom målgrupp, produktfeedback och kundupplevelsefeedback både i fysisk butik och online.
VEM ÄR DU
• En positiv och driven lagspelare som alltid ser till att hitta en väg framåt när du väl bestämt dig.
• Du är både en lyssnare och kommunikatör av rang. Du vet hur du kan anpassa dig efter mottagaren för att få igenom ditt budskap på bästa sätt. Du känner dig lika bekväm i både engelska och svenska.
• Du är säljare av guds nåde! Du har tävlingsinstinkt och du drivs av att alltid vara bättre imorgon än vad du är idag.
• Prestigelöshet och positivitet är ofta ord som omgivningen beskriver dig med! Du bidrar med både glädje och framåtanda i alla team du ingår i.
• Du är orädd och nyfiken! Du tror inte på misslyckanden eller hinder, bara lärdomar som du tar med dig i din resa.
• Du har erfarenheter från tidigare tjänster som kan visa sig värdefulla i den här rollen, men just CRM-erfarenhet är inget krav.
MER INFORMATION OCH ANSÖKAN
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby. Du kommer arbeta på vår marknad och e-com avdelning och rapportera till vår VD månadsvis.
Urval sker löpande så se till att sök så snart som möjligt, dock senast 7/4-2022. Registrera din ansökan via vår hemsida.
Vi ser fram emot att höra från dig!