OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Allt sedan starten 1981 har Inco varit specialiserat på olika typer av tjänster, där telefonen spelar en viktig roll som kommunikationskanal. Vårt företag har successivt utvecklats till dagens contact center. Vi erbjuder kompetens och kapacitet för kompletta inkommande och utgående kunduppdrag med telefonen och datorn som våra verktyg. Vårt företag har verksamhet i Göteborg. Vi har omkring 50 medarbetare, varav 20 är fast anställda. Verksamhetens bas är Sverige, men vi arbetar internationellt såväl med utländska kunder i Sverige som med svenska kunder utomlands.
Arbetsuppgifter
En person(i en grupp av ca 10) som arbetar med inkommande samtal hos oss, två typer av samtal är aktuella; dels s.k. växelsamtal dvs samtal som oftast handlar om att ge den inringande besked om när och var man kan kontakta den sökta personen eller koppla samtal, ex inringande personen ringer in på ett växelnummer och söker den som är ansvarig för försäljning.
Den andra typen av samtal är s.k. kundtjänstsamtal, dessa kräver i regel en mer omfattande utbildningsinsats som vi eller vår kund står för. Därefter gäller det att besvara de samtal som kommer in, det kan vara beställningar, förfrågningar, skäll, önskemål eller andra typer av samtal som dyker upp i en kundtjänst.
Utbildning/Erfarenhet
Mycket god vana av att arbeta i olika system
Tydlig och positiv telefonröst
Tala och skriva klanderfri svenska
Det är meriterande att;
tidigare arbetat i en kundtjänst och/ eller arbetat med marknadsföring per telefon i någon form. Ha några års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av och tycka om att ge service.
Kontaktpersoner på detta företaget
Projektledare Inga-Lill von Wolcker
031-743 90 03
Projektledare Inga-Lill von Wolcker
031-743 90 03
VD Ingela Nilsson Olsson
031-7439001
Marknads och fsg chef Anders Olsson
0317439000
0705131811