OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
5 platser.
Nu söker vi dig som har kunskaperna som behövs för att kunna ge förstklassig support.Vi utökar vår nordiska support för ett av världens mest attraktiva varumärke och söker just nu dig som talar svenska samt engelska flytande och ett av de övriga nordiska språken danska, norska och finska.
Vi söker nu agenter till ett av vårt uppdrag som tar en allt större andel av marknaden tack vare sin design och kvalitet.Vi söker därför dig som vill arbeta med förstklassig support och det senaste inom IT och iPod marknaden.Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet.Supporten vänder sig till varumärkets kunder i norden.
Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av kundservice/support.Du är en serviceminded person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se topp resultat.Du är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem.Vi ser även att du har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer.Kunskaper i Mac Os, iTunes, iPod och liknande er meriterande.
Vi söker dig som:
- har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation
samt utbildning sker på engelska.
- är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst.
- är pedagogisk och effektiv i ditt arbete.
Vi erbjuder dig:
- Arbete med en av världens mest prestigefyllda varumärken.
- Arbete tillsammans med ett förstklassigt team, centralt i Stockholms innerstad.
Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig effektiv support på alla produkter.
Start för utbildningen är 2010-04-08
Arbetstid/Varaktighet:
Heltid.
Lön och andra förmåner: Vid frågor kontakta:
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman