OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är ett föräldrarvik ca 1 år from rätt omgående och längst tom maj 08.
Arbetsuppgifter är bla fakturering, kontering av leverantörsfakturor, medverka på styrelsemöten hos bostadsrättsföreningen, hantera kölistor för garage m.m. Ungefär 30% av tjänsten är som ekonom och där ingår att självständigt upprätta budget, bokslut, prognoser, deklarationer m.m och att fungera som rådgivare i ekonomiska frågor mot föreningens styrelse. Även övriga på vår förvaltning förekommande arbetsuppgifter kan bli aktuella.
Den person vi söker är strukturerad, har förmåga att hålla många bollar i luften och ska snabbt kunna lära sig nya saker, har allmänna IT kunskaper och behärskar office paketet.
Ett grundkrav är någon form av erfarenhet från administrativt arbete, erfarenhet från bokslutsarbete väger mycket tungt.
Högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi/administration är meriterande men inget krav.
Erfarenhet från fastighetsbranschen är givetvis också mycket meriterande oavsett inriktning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Alnegren
Driftchef Annelie Hansson
010-442 21 53
Driftchef Daniel Miglavs
010-442 20 96
Ombud, Fastighetsanställdas förbund Jim Westring
0707-21 51 12
Marknadsområdeschef Birgitta Boberg
010-442 20 79
Marknadsområdeschef Christer Nygren
010-442 20 75
Driftschef Lotta Fohlin
010-442-21-47
Marknadsområdeschef Öster Christer Nygren
010-442 20 75
Chef medlemscenter Åsa Jansson
010-442 20 24
Driftchef Martin Olmarker
010-4422085