OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
* Svara i telefon samt ta emot besök (20-30 samtal/dag och ca 10 besök/dag)
* Ha koll på var alla befinner sig (konsulter samt innepersonal)
* Uppdatering av hemsidan och intranet
* Ansvarig för larm och passagesystem. Lämnar ut nycklar och har kontakten med larmbolaget
* Bokar resor för personalen
* Posthantering
* Anordnar möten samt ordnar fester (plaenering och bokning)
* Köper in kontors- och förbrukningsmaterial
* administrerar parkeringsplatser för företagsbilar/hyrbilar
* Koll på födelsedagar och ansvarar för fika
Har i dagsläget ej arbetsuppgifter inom ekonomi, men tjänsten förändras hela tiden och kan finnas möjlighet om intresserad av ekonomiuppgifter.
Viktigt med person som ej blir stressad av förändringar och att det händer mycket omkring samt trivs med att vara spindeln i nätet.
Krav: Erfarenhet av arbete i reception
Kontaktpersoner på detta företaget
Consultant Manager Tomas Sjögren
073-351 39 66