OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en serviceinriktad inställning och trivs som bäst när du får arbeta med kundbemötande? Finns du tillgänglig omgående och vill utvecklas ytterligare i en administrativ roll? Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget:
Vår kund är ett väletablerat litet företag som kännetecknas av en trevlig atmosfär blandat med högt tempo och snabba beslut. I dagsläget består bolaget av ca 20 kompetenta medarbetare där verksamheten är specialister inom uthyrning av containrar och förråd, både till företag och privatpersoner. De har sitt kontor beläget centralt vid härliga Humlegården och ingår i Nortech koncernen (www.nortech.se).
Uppdraget omfattar en heltid under kontorstid med start omgående. För rätt person kan det finnas möjlighet till överrekrytering.
Dina arbetsuppgifter:
Du kommer att ha en bred roll där du dagligen arbetar med varierande arbetsuppgifter inom administration, ekonomi och kundservice. I detta ingår arbetsuppgifter som till exempel att ta emot samtal, besvara e-post, boka transporter, skicka förslag till kunder samt fakturering och avtalshantering.
För rollen ser vi att du har god social kompetens och är initiativtagande. Det är dock av lika stor vikt att du också är strukturerad och noggrann. Vi tror även att du är snabblärd och flexibel i din hantering av såväl små som stora arbetsuppgifter.
Dina kvalifikationer:
- Gymnasieexamen eller motsvarande utbildning
- Tidigare erfarenhet av serviceinriktade uppgifter med kundkontakt, gärna inom administration och/eller kundtjänst
- Mycket goda kunskaper i Excel
- Erfarenhet av systemet Pyramid är mycket meriterande
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/
Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Kontaktpersoner på detta företaget
Johanna Ebermo
Carolina Elfving
Mattias Söderberg
Linus Lindersjö
Edith Malm
Gunilla Lindell
Anders Scabuzzo
Matilda Nyberg-Dahlbäck
Helen Schoultz
Annika Englund