OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en utåtriktad ekonomiassistent som både tycker om siffror och att ha kundkontakt? Vill du ha ett varierat jobb när det gäller ekonomisysslor och dessutom vara företagets ansikte utåt i receptionen? Vill du jobba i ett företag som är ledande i sin bransch och som har 50 anställda? Trivs du extra bra i fräscha, nyrenoverade lokaler och gärna jobbar i Västberga? Då ska du läsa vidare! Arbetsuppgifterna består dels av: -Receptionsjobb såsom att ta emot kunder och svara i växeln -Kund- och Leverantörsrekontra t ex att registrera betalningar och sköta kravrutinen -Leverantörsfakturor såsom att skriva ut journaler och bokföringsunderlag -Fakturering t ex att kontrollera och fakturera levererade ordrar -Löner såsom att kontrollera tidkort, beräkna och betala ut lön till extrapersonal -Administrativa arbetsuppgifter som säljarna behöver hjälp med. Kompetensprofil -Ekonomisk utbildning -Arbetslivserfarenhet från ekonomi och administration -Goda kunskaper i Excel -Meriterande med kunskaper i affärssystemet Garp men inte ett krav -Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en glad och utåtriktad person med skinn på näsan. Du trivs i assistentrollen där du får känna att du är till stor hjälp för många kollegor. Du hugger gärna i där det behövs.