OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet från en ekonomiavdelning och ett intresse för redovisning? Trivs du i en utåtriktad roll och gillar att prata med andra människor? Tycker du om ett arbete med variation? Då har vi tjänsten för dig! Perido söker en person till ett internationellt försäkringsbolag som är världsledande i sin inriktning. I dagsläget är man över 5 000 anställda och har samarbetspartners spridda över hela världen. Det lokala kontoret där du kommer att arbeta hittar du mitt i City - så centralt det kan bli. Din roll kommer att vara en tvådelad tjänst. Den ena delen innebär sedvanliga arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning med inriktning mot redovisning. Det kan handla om kund- och leverantörsreskontra, kundinbetalningar, hantera pengaflöde in och ut, samt i övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Den andra delen innebär ansvar för receptionen. Här kommer du att verka som företagets ansikte utåt och ta emot besökare och få dem att känna sig välkomna samt vidarekoppla inkommande samtal till rätt kontaktperson på kontoret. Kravprofil - Erfarenhet av arbete som ekonomiassistent - Kunskaper i Visma Business - Meriterande med erfarenhet i reception - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en driven och social person som är engagerad i allting du gör. Du tycker om att prata med andra människor och trivs i en miljö där du får arbeta och umgås nära dina kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och söker självmant efter nya arbetsuppgifter att hugga tag i. Då du kommer att arbeta i en supporterande och utåtriktad roll vet du också vad det innebär att ge god service. För rätt person finns möjlighet till anställning efter uppdragstiden!