OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en driven och socialt kompetent person som trivs med att arbeta utåtriktat med människor? Vill du ständigt lära dig nya saker och trivs med ett självständigt arbete? Då kan du vara den vi söker.
Vår kund hjälper sina kunder med att utveckla sin försäljning och marknadsföring av olika produkter och varumärken. Företaget genomför hela konceptsatsningar från lansering, profilering och vidareutveckling av en vara eller produkt, ofta i butiksmiljö. De är mycket måna om sina medarbetare och kommer att finnas nära dig för att coacha och stötta dig. Det är således en perfekt möjlighet för dig som känner att du har de egenskaper som behövs för att bli en bra marknadsförare och säljare men vill lära dig mer och få de redskapen som krävs för att lyckas.
I rollen som junior butikskonsult kommer du att självständigt åka ut till olika butiker och informera butikschefer om hur de kan öka sin försäljning av Sveriges populäraste kvällstidningar. Du kommer bl.a. att se över produktplacering och synlighet för butikens kunder. Syftet är att tillgodose butikernas behov genom marknadsföring och presentation av kvällstidningar och genom detta öka omsättning och kundnöjdhet. Du kommer exempelvis att se över placering av löpsedlar och tidningsställ och föreslå relevanta åtgärder för tidningsansvarig i butiken. Du kommer att tillämpa väl beprövade arbetsmetoder inom området och tjänsten startar med en utbildning tillsammans med andra konsulter och med chefer för att du som arbetar ska få en gedigen grund att stå på.
Din profil
Vi söker dig som vill ta ett steg vidare i din karriär eller kanske rent av få ett spännande förstajobb. Du vill utveckla din kompetens inom ett expansivt företag och har intresse för att arbeta med försäljning och marknadsföring. Har du tidigare arbetat med service eller försäljning i någon form är det meriterande men det är inget krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
B-körkort är ett krav eftersom du själv kommer att åka ut till de olika kunderna. Du kommer att få tillgång till en hyrbil under hela arbetsperioden.
Som person är du engagerad, trygg i dig själv och trivs med att träffa nya människor. Du är även ambitiös, energisk och karriärslysten. Du motiveras av att lära dig nya saker och att utvecklas som person både professionellt och personligt. Du drivs av att uppnå mål och bidra till ett bra resultat.
Anställningen är en uthyrning vilket innebär att du kommer bli anställd av oss men arbeta för vår kund. Uppdraget kommer att starta runt vecka 35 fram till jul men för rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget och få fler uppdrag.
Är du den vi söker? Ansök redan idag då urval görs löpande, endast via vår hemsida: www.maxkompetens.se
Start: Slutet av Augusti
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Måndag till fredag kl. 08.00-17.00
Lön: Individuell lönesättning
Område: Malmö med kranskommuner
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering riktat mot teknik, IT och industri. Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på sex orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1 000 jobb och har dagligen ca 250 konsulter ute på uppdrag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111