OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående.Vår kund är en världsledande aktör inom vård och omsorg för äldre och funktionshindrade.Arbetsuppgifter: Du arbetar med kundsupport över telefon gentemot företagets kunder och är administrativt ansvarig för ett team med servicetekniker.Övriga arbetsuppgifter är bland annat orderläggning, hantering av återrapporterade serviceorder, fakturering, samt på ett kontor sedvanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter.Kvalifikationer: Rätt person för denna tjänst har ekonomisk utbildning på gymnasienivå och erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.Du är verbal i tal och skrift samt har god datorvana.Personliga egenskaper: Vi söker dig med en positiv och entusiastisk personlighet samt ett brinnande intresse för service och administration.Du har ett vänligt bemötande, snabb uppfattningsförmåga, driv och lätt för att samarbeta.Det är önskvärt att du även har ett tekniskt intresse.Vi erbjuder: Detta är en möjlighet till en fast tjänst med utvecklande arbetsuppgifter på ett mycket trevligt företag Ansökan: Låter det intressant?Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00