OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för uppdrag hos kund en kundtjänstmedarbetare till ett internationellt företag i norrort. I din roll kommer du att vara spindeln i nätet och det ingår olika arbetsuppgifter såsom att ta emot samtal från kunder och leverantörer från Sverige och utomlands och kordinera ordrar till rätt tekniker. Vidare kommer du att beställa material och arbeta med andra administrativa uppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du bör besitta goda kunskaper i det engelska språket i tal som skrift då många av deras kunder är internationella. God datavana förutsätts och har du erfarenhet av SAP är det meriterande. Som person bör du vara glad, positiv och noggrann. Du ska vara flexibel och ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Dessutom är det viktigt att du har en hög servicemedvetenhet. Är du tekniskt intresserad är det ett stort plus.[ Vi tar inte emot ansökan via post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719