OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenheter från reception och administration? Är du duktig på att få folk att känna sig välkomna och trivs med att vara organisationens ansikte utåt? Vill du ha erfarenheter från en meriterande arbetsgivare och jobba i lokaler mitt i City? Då ska du läsa vidare! Perido söker nämligen en person till en framgångsrik advokatbyrå i centrala Stockholm. Deras nuvarande receptionist har gått på mammaledighet - därför behöver man nu en duktig ersättare under ett års tid! Det här är en tjänst för dig som trivs att vara ansiktet utåt och som tycker om att jobba med varierande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ta emot besökare - både ansikte mot ansikte, men även via telefon - och få dem att känna sig välkomna. Till vardagen hör också att ta hand om konferensrum, göra inköp samt en mängd varierande administrativa arbetsuppgifter. Kravprofil - Gymnasieutbildning - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en social och utåtriktad person som trivs när du har mycket kontakt med andra människor - du är den "frisk fläkten" på kontoret. Vidare är du en duktig administratör och är strukturerad och noggrann i ditt eget arbete. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har ett skarpt öga för vad som behöver göras.