OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden dig som vill arbeta i ett kreativt företag under juni samt extrajobba till hösten. Om kunden: Företaget startades i mitten av 1990-talet och var då verksam som en vanlig traditionell reklambyrå. Numer kallar de sig för brandingföretag. Det innebär att de hjälper sina kunder med allt från logotyper och inredning till marknadsstrategier, namngivning av produkter/företag osv. Sammanfattningsvis kan man säga att deras verksamhetside är utveckling av varumärken genom design och inredning. Deras ide går ut på att hjälpa kunderna att inte fastna i ett traditionellt reklamtänkande. Arbetsuppgifter och omfattning: Företaget söker nu en lösning för att nå ut till fler kunder vill komplettera kontoret med någon som aktivt kan söka upp kunderna. Du kommer att hjälpa företaget med att boka in möten för de två anställda som finns på Malmökontoret så att de får möjlighet att komma ut och presentera sin affärside. Till din hjälp kommer du att ha listor på kunder som företaget sedan tidigare varit i kontakt med samt företag som de anser vara potentiella blivande kunder till dem. Start omgående med omfattning ca 50% i juni. Till hösten blir omfattningen ca 1 heldag/vecka med flexibla arbetstider. Meriterande krav: Det är meriterande om du har erfarenhet telefonförsäljning. Personliga egenskaper: Eftersom företaget är mån om att du skall bli en i gänget och trivas är de personliga egenskaperna viktiga. För att du skall trivas med tjänsten måste du ha lätt för att prata fritt i telefon och vara tävlingsinriktad. Det är även viktigt att du vill bidra till företaget med ditt engagemang och drivkraft boka så många möten som möjligt. Arbetstider och anställningsform: Flexibla arbetstider under kontorstid. Kommun: Malmö Tillträde: Snarast! Intervjuer sker löpande varför vi vill att du skickar in din ansökan snarast Ansökan senast: 2009-06-08 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Mathilda Runstedt, personalansvarig.