OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ambitiös och utåtriktad supportekniker till global kund i Göteborg
Som supportekniker kommer du ta emot användare över disk samt besöka användare lokalt på deras olika avdelningar. Rollen kräver mycket god social kompetens där användaren är i fokus. Du kommer arbeta i ett mindre team om 2-3 personer där teamsamarbeta är ytterst viktigt.
Arbetsuppgifterna innefattar bl.a. att registrera ärenden enligt gällande instruktioner, bedöma vilket typ av ärende det är, felsöka och försöka åtgärda olika typer av problem som uppstår för användaren samt dokumentation.
I arbetet ingår även att delegera ärenden vidare om det behövs enligt upprättad process och informera användare om status i ärendeprocessen.
Grundläggande kunskaper inom PC, desktop, mobiltelefoner samt surfplattor krävs.
Vi ser gärna att du uppfyller följande kvalifikationer:
* Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande påbyggnadsutbildning
* Något års erfarenhet av support över desk/telefon inom IT
* Mycket goda generella IT-kunskaper
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
För att trivas som supportekniker på InfoCare är det viktigt att du har ett stort intresse för IT och teknik, är stresstålig, gillar att ge support samt att du kan arbeta självständigt. Som person behöver man vara serviceinriktad, ha ett pedagogiskt sätt och vara duktig att prata med användare. Du kommer att vara anställd av InfoCare och arbeta ute på kundföretaget.
Uppdraget är initialt på 6 månder och eventuellt tillsvidare efter det.
Tillsättning för tjänsten är omgående, ansök därmed redan nu!
Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare, Farid Dadsetan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Infocare
Infocare
0767223155
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare