OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VAR MED OCH UTVECKLA ETT AV SVERIGES MEST INTRESSANTA BOLAG!
Quinyx Workforce Management är ett webbaserat system som hjälper kunder att schemalägga, tidrapportera och kommunicera bättre. Lösningen är speciellt anpassad för personalintensiva branscher. Våra kunder finns främst inom restaurang, hotell och detaljhandel och vi växer även inom andra spännande områden. Vår första kund var McDonald's som snabbt tog oss utanför Sveriges gränser. Starka kundreferenser och en konkurrenskraftig teknisk lösning gör att vi ser en enorm potential i vår affärsidé. Organisationen är fortfarande ung och växer snabbt. Quinyx blev 2013 nominerat till Gasellföretag i Dagens Industri och placerade sig på en 19:e plats bland 200 nominerade företag. Företagets tillväxt på 598 % mellan åren 2009 och 2012 gav dessutom en andraplats bland IT-företag.
QUINYX ACADEMY
Quinyx Academy levererar lärarledda, kvalitetssäkrade utbildningar som ämnar till att ge varje deltagare en god förståelse i hur Quinyx system fungerar. Utbildningarna är för kunder, partners och anställda på Quinyx internt. Vi säkerställer att nya kunder kommer igång på ett effektivt sätt och vi ger erfarna användare en möjlighet att fräscha upp sina kunskaper i systemet.
Vi behöver nu förstärka vår utbildningsorganisation Quinyx Academy med en pedagogisk UTBILDARE med koordinatorroll och hög servicenivå. Du kommer att vara en viktig spelare för att våra kunder och partners ska få en god utbildning i vårt system. Våra utbildningar genomsyras av kvalitet, professionalism, tydlig struktur och en positiv upplevelse. Tjänsten är på heltid med placering i centrala Stockholm. Resor i och utanför Sverige förekommer.
KVALIFIKATIONER OCH MERITER
Vi ser gärna att du
* har relevant eftergymnasial utbildning
* har erfarenhet av pedagogiskt arbete och kan uppvisa gott resultat
* har en kommunikativ förmåga i tal och skrift på både svenska och engelska
* är driven och strävar efter gott resultat och ständig förbättring
* är lösningsorienterad och orädd att ta egna initiativ
* ser positivt på förändringar och utmaningar
ARBETSUPPGIFTER
* Utbilda kunder och partners i systemet. Utbildningarna är inledningsvis lärarledda och kommer på sikt även att ske på andra sätt, bl.a. via webben
* Tillsammans med Education Manager planera och följa upp utbildningsinsatser
* Arbeta för en hög professionalism och kundnöjdhet
* Hålla dig uppdaterad i systemet som ständigt utvecklas med ny funktionalitet
* Arbetet omfattar även en del administrativa uppgifter
ANSÖKAN
Senast 31 augusti 2014
CV och personligt brev skickas via formuläret nedan. Granskning av ansökningar och kandidater sker löpande under processen.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Manager Customer Service Annika Kastlund