Utbildnings och HR Administratör till försäkringsbolag

Utbildnings och HR Administratör till försäkringsbolag

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet att systemimplementering och utbildningsadministration inom HR och vill göra skillnad inom ett trivsamt försäkringsbolag?

Det här är ett konsultuppdrag på ca 3-4 månader med start omgående. Kontoret ligger centralt i Stockholm.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Administration av interna utbildningar
- Kontaktperson mot interna och externa utbildare
- Bokning av utbildningslokaler, utrustning och kursmaterial
- Ta fram kursutvärdering, statistik och rapporter
- Superuser för vårt Learning Management System(LMS) Grade
- First-line support samt utbilda användare/utbildare i LMS-systemet



Bakgrund och erfarenhet
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta med utbildningsadministration. Du har en relevant utbildning inom ekonomi, administration eller liknande. Erfarenhet av att arbeta i ett LMS är meriterade. Vi förutsätter att du har god IT kunskap och systemvana.

Som person är du strukturerad och noggrann samt har ett proaktivt arbetssätt. Du har en förmåga att jobba självständigt såväl som i samarbete med andra och har en fallenhet för att kommunicera pedagogiskt. Är du nyfiken och har en stark vilja att lära dig och utvecklas är det ett stort plus.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Helena Öberg på 076-6471603. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-06-30.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Utbildnings och HR Administratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2021
  • Ansök senast: 24 november 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


25 november 2024

HRBP

HRBP

22 november 2024

HR-partner

HR-partner

22 november 2024