OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer ingå i Svenska Ledargruppens stabs-team där vi tillsammans hjälps åt med att förvalta våra tjänster och koncept.
Som medarbetare hos oss kommer du märka att vi är en positiv, lösningsorienterad och kundfokuserad organisation. Du kommer att trivas hos oss om du motiveras av utveckling, teamwork och att hjälpa våra kunder.
Vi lägger stor vikt vid eget ansvar då en stor del av arbetet utgår från att du själv utvecklar och tar ansvar över dina arbetsområden.
Alla tjänster på Svenska Ledargruppen innefattar även telefonberedskap för vår krisstödstjänst. Detta är en del av vår vardag och du kommer få relevant utbildning och stöttning. Inga förkunskaper krävs, men ett intresse för krishantering är ett plus.
Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma
Administrera våra utbildningsplattformar
Hantera kursplaner och kurslitteratur
Antagnings- och behörighetsfrågor
Lokalbokning
Information till studenter/deltagare via vår utbildningsplattform och mejl
Enskilda student/deltagar-ärenden
Administrativt stöd till utbildningsledare, utbildare och ledningsgrupp (förbereda underlag och protokollskrivning mm)
Krav
God administrativ förmåga
God samarbetsförmåga och servicekänsla
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Förmåga att kunna planera kortsiktigt och långsiktigt
Erfarenhet av utbildningsadministration
Mycket god förståelse inom IT och de vanligast förekommande Microsoftprogrammen
Tjänsten är på heltid i Göteborg. Vi tillämpar provanställning.
Ansökan med CV och personligt brev med löneanspråk skickas senaste 15 december till johanna.sunjevaric.alm@ledargruppen.se