OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Just nu söker vi en strukturerad och serviceinriktad utbildningsadministratör till trevligt och stabilt företag på attraktiv adress mitt i city. Detta är tjänsten för dig som trivs bäst när du får arbeta administrativt i en social roll med stora kontaktytor både internt och externt.
Arbetstider för denna tjänst är 8.00 – 16.45 måndag till torsdag. På fredagar arbetar du 8.00 – 16.00. Du arbetar även sommartid 8.00 – 15.45 månaderna juni, juli och augusti. Företaget har kontor mitt i Stockholm city nära till samtliga kommunikationer. Start för tjänsten är så snart som möjligt.
Arbetsuppgifter
I denna tjänst arbetar du på enheten Utbildning & Konferens tillsammans med 5 kollegor. Du arbetar även i nära samarbete med företagets servicefunktion. Som utbildningsadministratör fokuserar din roll på att löpande administrera utbildningar och stora konferenser som organisationen anordnar. Du arbetar i flera olika system/program och dina arbetsuppgifter innefattar:
- Systemadministration i form av anmälningar, kallelser, faktureringar, utvärderingar etc.
- Att stötta dina fem projektledarkollegor i den löpande administrationen
- Ansvar för dialog med deltagare och föreläsare
- Samla in material för presentationer
- Ansvar för mötesbokningar i företagets lokaler
Du spenderar dina dagar på kontoret mitt i city men medverkar även vid större konferenser och hjälper till där behovet finns.
Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare arbetat i en administrativ roll och som känner dig trygg i att sätta dig in i system och program. Du har goda kunskaper inom Officepaketet och har med fördel erfarenhet från InDesign, Photoshop och Wordpress. I rollen arbetar du även i CRM-systemet Lime. Hos vår kund är arbetsspråket svenska och krav för tjänsten är därför att du talar och skriver flytande svenska.
För att trivas i denna administrativa roll tror vi att du är en noggrann, strukturerad och organiserad person med god prioriteringsförmåga. Du är flexibel samt har en lösningsfokuserad och prestigelös inställning till de problem eller uppgifter som uppstår. I och med att du arbetar i nära samarbete med kollegor samt har stora interna och externa kontaktytor söker vi dig som är kommunikativ, hjälpsam och mån om att leverera i tid med kvalitet och service. Vidare bidrar du med god stämning på företaget, är social och har en positiv inställning.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos KFX men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Uppdraget är på 6 månader med mycket goda chanser till förlängning i form av överrekrytering till kund. KFX HR-partners fokus har alltid varit på att bygga långvariga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon utan hänvisar dig till att söka tjänsten via vår hemsida. Har du frågor om tjänsten eller processen? Vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00 eller maila rekrytering.stockholm@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail. Vi arbetar med löpande urval, sök därför tjänsten redan idag!
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg