Utbildningsadministratör till Anticimex

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en systemkunnig och organiserad Utbildningsadministratör till Anticimex. Det här är ett konsultuppdrag i sex månader med eventuell chans till förlängning/rekrytering till kund efter avslutat uppdrag. Start för uppdraget är omgående och utgår från Anticimex fina lokaler på Årstavägen, med möjlighet till arbete hemifrån några dagar i veckan.

Ditt uppdrag

I rollen som Utbildningsadministratör arbetar du med Anticimex utbildningsprocess. Fokus för rollen är att förvalta, utveckla och optimera utbildningsprocessen utifrån ett helhetsperspektiv. För att göra detta arbetar du tillsammans med Utbildningschefen, processledare och kompetensansvariga för att säkerställa att Anticimex löpande uppdaterar processen utifrån medarbetarnas, kundens, omvärldens och organisationens bästa. I rollen ansvarar du för att:

Följa upp och identifiera förbättringsmöjligheter
Vara en ambassadör och förändringsledare kring Anticimex utbildningsprocess
Planera och administrera utbildningsplan
Säkerställa utbildningsmaterial i deras Learning Management System, Simployer
Dokumentera och administrera övriga utbildningsdokument såsom lathundar, betyg, närvaro och fakturering
Sammankalla till Anticimex utbildningsråd
Supportera chefer inom organisationen i utbildningsprocessen
Tillsammans med kollegor inom Anticimex utveckla befintligt utbildningsmaterial samt skapa nytt material
Bidra till utveckling och effektivisering av utbildningsprocessen
Säkerställa uppdaterad utbildningspolicy
Administrera e-learnings
Hantera certifikat
Systemförvalta LMS Simployer


Din bakgrund

För att lyckas i rollen är det viktigt att du har starkt intresse för kompetensutveckling, lärande och människor. Du har erfarenhet från en administrativ roll sedan innan, gärna med inriktning utbildningsadministration. Vidare har du mycket god systemvana och är van att jobba digitalt.

I ditt arbete är du självständig och drivande och du gillar att arbeta mot högt uppsatta mål. Du är duktig på att planera och prioritera din tid. Du har lätt för att samarbeta med andra, har en god social kompetens och är duktig på att bygga relationer.

Om Anticimex

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.

Hos oss på Anticimex har vi en stark entreprenörsanda och en familjär företagskultur. Genom att samla kompetenser inom områdena skadedjur, matsäkerhet, byggnadsmiljö, energi och brandskydd tar vi tillsammans ansvar för våra kunders hälsa och livskvalité.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag.

The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Om du vill veta mer

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se) och Affärsområdeschef Johan Fernström (johan.fernstrom@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 27 april 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024