Utbildningsadministratör till Brandskyddsföreningen

Arbetsbeskrivning

Utbildningsadministratör till Brandskyddsföreningen
Vill du arbeta på en arbetsplats som präglas av engagemang, förtroende och ambition? Här har du en möjlighet till just det. Vår kund Brandskyddsföreningen söker nu en utbildningsadministratör att stärka sin avdelning om 7 projektledare och 3 kursadministratörer med. Med dig i bagaget har du minst 1 års erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter liksom avklarad gymnasieutbildning. Låter det här som något du vill starta det nya året med? Då hoppas vi på din ansökan – redan idag!

Om företaget:
Brandskyddsföreningen är en allmännyttig ideell förening som arbetar för ett brandsäkrare Sverige. Det är ett ledande kunskapscentrum som ökar framtidens brandsäkerhet och minskar samhällets skadekostnader. Brandskyddsföreningen driver affärsverksamhet inom bland annat utbildning, förlag, restvärderäddning, brand- och säkerhetscertifiering samt brandforskning.

Omfattning: Heltid 8-17, för start i januari och uppdrag till mars 2018 (med möjlighet till förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Här sitter du i ett i ett öppet kontorslandskap tillsammans med en grupp som kännetecknas av öppenhet och frihet under ansvar. Du kommer sitta som utbildningsadministratör och jobba i en koordinerande roll över tvärfunktionella team.

Exempel på dina arbetsuppgifter;

• Fakturering, boka lokal & catering samt kontakt med föreläsare.
• Upprätta anmälningslister, hantera mailutskick liksom sammanställa utvärderingar.
• Säkerställa att kursmaterial och böcker finns inför utbildningstillfällen.
Kvalifikationer:
Här behöver du;

• Minst 1 års tidigare erfarenhet från en administrativ roll med varierande arbetsuppgifter inklusive kundkontakt.
• Avklarad gymnasieutbildning och goda färdigheter i Microsoft Office-paketet, med fördel Excel.
• God svenska och engelska i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Här trivs du som gillar att arbeta i team, har en god koordinerande förmåga och gillar varierande arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen har du vana av arbeta med telefon och mail som arbetsredskap. Skulle du dessutom beskriva dig själv som ansvarstagande, hjälpsam och positiv? Då kommer du bli uppskattad i din nya roll.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-01-22, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 22 december 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024

31 oktober 2024