OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Visstid
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Nu söker vi en utbildningsadministratör till vår kund som är Sveriges ledande utbildnings- och utvecklingsföretag. Deras gemensamma uppdrag är att ta fram och genomföra utbildningar och utvecklingsinsatser för ledare, chefer och organisationer. Tjänsten är placerad på företagets kontor i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag som sträcker sig till slutet av september 2022, med chans till förlägning.
DIN ROLL:
I rollen som utbildningsadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att ansvara för service och administration före, under och efter en utbildning. Det innebär att du har kontakt med säljare, kunder, kursledare och programansvariga och är spindeln i nätet för att möjliggöra en bra kundupplevelse samt arbeta med deras företagsanpassade program där deltagarna kommer från olika arbetsplatser. Du kommer att ingå i ett team där sex kollegor arbetar med utbildningsadministration och tre arbetar som programansvariga.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:
Ta fram och skicka kallelser till deltagare
Hantera bokning av konferensanläggning och kurslokal och säkerställa att behov från kursledning och deltagare når fram,
Materialhantering - uppdatera innehåll i digital lärplattform liksom att skriva ut, packa och skicka material till kursgård.
Hantera ekonomi i form av attestering, fakturering och uppföljning av kostnader
Skicka och följa upp utvärderingar
Ha löpande kontakt med deltagare/ kunder för att besvara frågor och ge service
Ha kontakt med kursledare och programansvariga om vad som ska finnas på plats före, under och efter varje utbildningsdel.
Effektiviserar och förbättrar rutiner
Den här rollen passar dig som tycker om att arbeta administrativt och kan arbeta både i team och självständigt, med ett eget ansvar.
VEM ÄR DU?
Som person är du serviceinriktad, noggrann och har förmågan att arbeta proaktivt. Du trivs i att arbeta i team samtidigt som du själv leder dina dagliga aktiviteter framåt och har en positiv inställning. Vidare är du lösningsorienterad, kommunikativ och har förmågan att hantera olika typer av människor samt kan hantera stressade situationer.
Vi ser även att du:
Har arbetat med liknande arbetsuppgifter och haft regelbunden kundkontakt
Har god administrativ vana, goda kunskaper i Office-paketet
Har erfarenhet av att arbeta i olika digitala verktyg
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har en högt utvecklad problemlösningsförmåga och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt
Gillar att jobba med ständiga förbättringar och ser nya lösningar för att jobba smartare
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04