OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en utbildningsadministratör för ett heltidsuppdrag hos vår kund i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag med start i april som löper minst 6 månader med möjlighet till förlängning.
Ditt uppdrag
Vår kund är ett stort internationellt bolag och som utbildningsadministratör arbetar du i ett team med ytterligare tre kollegor. Ditt huvudområde vad gäller utbildning kommer att vara inom revision. Du ansvarar för att sköta kurserna inom ditt område från start till mål, vad avser det administrativa. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i tjänsten:
Hantera kontakter med kursansvariga, deltagare och personer som söker information om kursutbudet samt externa leverantörerAtt tillsammans med utbildnings- och kursansvariga ta ansvar för övergripande utbildningsplanering, budget samt medverka i hanteringen av det interna kursutbudetTa fram utbildningsstatistik samt utvärderingarHantera löpande kursadministration, teamsinbjudningar och inspelningar
Ditt arbete kommer att vara omväxlande, självständigt och periodvis mycket intensivt.
Din bakgrund
Vi söker dig med flerårig administrativ erfarenhet och gärna tidigare erfarenhet av utbildningsadministration. Du är en van webbadministratör med god systemförståelse och goda kunskaper i Excel.
Du är en noggrann och leveranssäker person som håller ordning och reda. Vidare är du en god kommunikatör, i såväl tal som skrift och du är bra på att skapa och upprätthålla goda relationer. Du är van att arbeta självständigt och proaktivt, du är kvicktänkt och kan leverera hög kvalitet under stressiga förhållanden med korta deadlines.
Då du kommer att ha ett nära samarbete med kollegor i Norden och Baltikum är det viktigt att du känner dig bekväm i att kommunicera på engelska både i tal och skrift.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.
Wise Professionals är specialister på hållbar rekrytering och attraktion som arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.
Nyfiken på att veta mer?
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Emilie Runnegård Shawwaf emilie.runnegard@thepace.se och Emma Holster emma.holster@thepace.se
Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!