OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Genesis IT grundades 1998 och har med rötterna i Norrbotten levererat IT-tjänster där innovation, säkerhet & tillförlitlighet varit våra främsta honnörsord. Vi jobbar i teknikens framkant och erbjuder kostnadseffektiv IT i form av affärs- & verksamhetssystem, molntjänster samt IT-driftslösningar för små och medelstora företag.
Genesis IT befinner sig i en expansiv fas och söker nu dig som vill vara delaktig i vår spännande resa med att introducera och implementera framtidens affärssystem på den svenska marknaden. Som utbildningsansvarig ansvarar du för att utbilda våra kunder vid implementation av Genesis affärssystem iFenix. Det är en varierande roll där du samarbetar tätt med såväl våra duktiga utvecklare, processägare samt med våra kunder. Ditt yttersta ansvar är att utföra skräddarsydda utbildningar till våra kunder.
Arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för att arrangera och genomföra utbildningar av vårt affärssystem dels på plats hos våra kunder samt internt. Innehållet i utbildningarna är både standardiserade grundutbildningar och kundanpassade. Utbildningarna har gjorts i samarbete med kunden, baserat på deras behov och förväntningar. Varje kund och varje utbildningstillfälle är unika så därför är det viktigt att du har möjlighet att ta initiativ och utmana kunden att optimera sitt arbete för att få den mest affärsnytta av att använda affärssystemet och dess moduler. Målet med varje utbildning är att ge kunderna en djupgående förståelse för både flöden och funktioner. I rollen som utbildningsansvarig ingår även att utveckla det befintliga utbildningsmaterialet samt vara behjälplig i framtagande av övrig dokumentation runt funktioner.
Erfarenhet/Kompetens
För tjänsten krävs att du har:
• relevant utbildningsbakgrund
• gediget IT intresse
• erfarenhet av något affärssystem
• god förmåga att kommunicera på svenska i såväl tal som skrift
• erfarenhet av ekonomiska flöden
Egenskaper/Färdigheter
Som person älskar du kundkontakt, att utbilda andra samt brinner för att kommunicera och presentera. Genesis affärssystem är en bred plattform som hjälper våra kunder med såväl traditionella affärssystemsfunktioner, andra kringliggande stödfunktioner som behövs i verksamheten samt teknik. Med det som bakgrund så är det ett krav att du även har ett övergripande tekniskt intresse och förståelse. Vi tror att du som söker denna tjänst är en ambitiös person och du är hungrig på att ständigt lära dig och våra kunder nya saker. Eftersom Genesis är ett snabbväxande entreprenörsföretag så måste du ha en hög ansvarskänsla och gilla en omväxlande arbetsmiljö. Vi vill också att du är kreativ, positiv samt en naturlig lagspelare som effektivt planerar och strukturerar dina uppdrag på kort och lång sikt. Du måste vara villig och kunna resa inom Sverige.
Anställningsvillkor
Heltid
Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Fast lön med individuell lönesättning
Start enligt överenskommelse
Placering i Solna Strand
Information
Vill du veta mer om anställningen eller rekryteringsprocessen så är du välkommen att höra av dig via mail till rekrytering@genesis.se
Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!
Krav:
Körkort:
* B (Personbil)
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Patrik Liljegren
0102727311
Kommunikationschef Pierre Törnkvist
0703125890
Rasmus Andersson
0102727317
Maria Kihlström
0793-37 07 27
Maria Kihlström
010-2727324
Maria Kihlström