Utbildningskoordinator inom området ledarskapsutveckling

Utbildningskoordinator inom området ledarskapsutveckling

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet som koordinator, administratör, assistent eller samordnare? Är du en strukturerad och självgående person som är anpassningsbar och relationsskapande? Acceptus startar nu upp ett nytt verksamhetsområde inom ledarskapsutveckling varpå vi söker en utbildningskoordinator till vårt kontor i Stockholm!

Här får du arbeta i ett välkänt företag med gott renommé bland såväl kunder som arbetsgivare - Acceptus har nämligen blivit utsedd till ”Great place to work”. Acceptus är ett framåtlutat företag som vill driva förändring i branschen, tillsammans med alla medarbetare.

DIN VARDAG
Här får du komma in i uppstarten av Acceptus nya verksamhetsområde - Där vi erbjuder ledarskapsutveckling i form av kurser eller program riktat mot ledare och chefer inom hälso- och sjukvården samt vård- och omsorg. Du kommer att arbeta tätt med affärsområdeschefen i uppbyggnaden av verksamhetsområdet där du erbjuds en bred roll med stor variation.

Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden:
- Bemanning, t e x kontakta föreläsare/underkonsulter för insamling av information och avtalsskrivning
- Bokningar, t e x resor, konferenser och dylikt
- Administration & koordinering, t e x anmälningar och påminnelser till utbildningar
- Försäljning, t e x svara på upphandlingar, följa upp leads och kunduppföljning
- Marknadsföring, t e x inlägg i sociala medier och socialt nätverkande
- Systemadministration i flertalet program avseende t e x tidsrapportering, utformande av utbildningsmoduler, rekrytering, kompetensmatchning, fakturering och uppsättning av webinarier.

VEM ÄR DU?
Du har ett par års erfarenhet som koordinator, assistent, samordnare eller administratör kopplat till utbildning, HR, ledarskap eller projektledning. Du har en eftergymnasial utbildning. Vi ser det som meriterande ifall du har erfarenhet av hälso- och sjukvård och/eller vård- och omsorg.

För att lyckas i denna roll ser vi att du är strukturerad, noggrann och ansvarstagande. Vidare är du en självgående och drivande person som är flexibel och anpassningsbar, du kan hantera en föränderlig vardag och nya prioriteringar. Vi ser även att du är kreativ och kommer gärna med idéer samt förbättringsförslag. Då det är en roll med många kontaktytor ser vi att du är nyfiken och relationsskapande.

MER INFORMATION
Detta är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning om 6 månader. Vi i tillämpar löpande urval i rekryteringsprocessen. För mer information kontakta ansvarig rekryterare; Eleonor Andersson på 070-366 76 96 eller eleonor.andersson@acceptus.se

OM ACCEPTUS
Acceptus grundades 2001 och har huvudkontor i Stockholm. Acceptus erbjuder behovsstyrt ledningsstöd (https://acceptus.se/interimschef) samt digitala vårdtjänster (https://acceptus.se/digitala-vardtjanster) och arbetar för att förenkla vardagen i vårdrelaterade verksamheter inom hälsa, vård och omsorg. Här får du vara en del av en stabil organisation som drivs av utveckling och innovation, med ett närvarande ledarskap och hjälpsamma kollegor. Kulturen är familjär med hög grad av transparens. Acceptus månar om sina medarbetare och värdesätter professionell utveckling, exempelvis genom kompetensutvecklingsplaner, interna utbildningar och mentorskap. Acceptus blev utsedd till ”Great Place to Work” år 2022.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Acceptus
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2023
  • Ansök senast: 22 juni 2023

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024