Utbildningskoordinator / Kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Nu söker Framtiden dig som gillar att ha koll på läget för ett låntidsvikariat med start under maj månad!Om kunden: Vår kund är ett av de internationellt ledande företagen i att skapa bestående framgång i kundens projektverksamhet.De utvecklar framgångsrik projektkultur i organisationer över hela världen genom konsultuppdrag och utbildningar.De erbjuder analyser, rådgivning, coaching, utbildningar, anpassning och implementering av projektmodeller.Arbetsuppgifter och omfattning: Vår kund som vi söker denna tjänst för är ett globalt teknikutvecklingsföretag verksam inom områdena produktutveckling och teknikinformation .Koncernen har cirka 3 000 medarbetare fördelat på ca 40 kontor på tre kontinenter.Till den aktuella avdelningar söker de nu en assistent/koodinator som kommer att dela sin tid mellan att administrera utbildningar och resterande tid med assisterande uppgifter inom rekrytering, introduktion av nya anställda, intern information, ekonomi och utåtriktade aktiviteter mot kund.Det administrativa arbetet kring utbildningarna rör exempelvis; inbokning av deltagare och bekräftelse/inbjudan till deltagare, bokning av lokal, fakturering till deltagare samt koordinering av utbildningarna på de olika enheterna. Skallkrav: Du har en naturlig förmåga att samordna och ha struktur på ditt arbete trots att det stundvis kan vara högt tempo och många uppgifter som skall skötas parallellt.Vi tror att du sedan tidigare har erfarenhet av liknande tjänster såsom kontorsassistent och/eller koordinator, ekonomiassistent eller motsvarande.Självklart kan det även finnas andra bakgrunder som kan vara av intresse; projektledning, marknadsföring, sälj.Det är upp till dig i din ansökan att visa på varför just du och dina erfarenheter gör dig till rätt person för tjänsten!Engelska är ett krav för tjänsten Meriterande: Det är meriterande om du har ha arbetat i ett större företag samt med liknande uppgifter.Övrigt: Kunden erbjuder möjligheten att skaffa sig erfarenhet av arbete i en stor koncern men på en avdelning med prestigelös miljö samt att skaffa sig erfarenheter av ett brett område inom administration och sekreteraruppgifter. Arbetstider och anställningsform: 8-17.Heltid.Vikariat.Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag.Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Mathilda Runstedt, personalansvarig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Malmö
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 30 april 2010
  • Ansök senast: 10 maj 2010

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024