OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad lagspelare med erfarenhet inom administration och/eller ekonomi? Söker du en bred roll med många kontaktytor? Läs gärna vidare för att se om det här kan vara något för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en utbildningssamordnare till vår kund, en myndighet som ansvarar för att skydda vattenmiljön och restaurera Stockholmsregionens sjöar. Tjänsten är placerad söder om Stockholm, cirka 20 minuter med bil från centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Ditt uppdrag blir att samordna och organisera avdelningens utbildningsinsatser, samt kartlägga de behov som finns i organisationen av utbildningar av olika slag.
Dina arbetsuppgifter inkluderar men är inte begränsade till:
Framtagande av årsplan för avdelningens utbildningar, samt budget
Planera, organisera och följa upp avdelningens utbildningar
Framtagande av avdelningsgemensamma arbetssätt
Inköp av utbildningar
Löpande kommunikation med utbildningsleverantörer och deltagare inför kurser
Lägga upp kurser i HR-systemet, samt registrera genomförda kurser
Digitalisering/inspelning av kurser
Säkerställa att lagkrav och certifieringar följs
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen ser vi att du är en serviceinriktad person med en positiv attityd. Du vet hur du ska prioritera bland dina arbetsuppgifter, och har förmågan att arbeta såväl självständigt som i grupp. Då du kommer att ha många kontaktytor hoppas vi att du är lyhörd och välorganiserad. Slutligen tror vi att du är en kommunikativ lagspelare som arbetar lösningsorienterat.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning med inriktning administration/ekonomi
3–5 års arbetslivserfarenhet inom området
Goda kunskaper i MS Office
B-körkort
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska
Meriterande:
Eftergymnasial utbildning inom administration
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2024-02-15. Start 2023-08-15.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33999 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.