OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
För ett konsultuppdrag på ca 15 månader med start omgående hos vår kund i Upplands Väsby söker vi nu en person som kommer att fokusera på utbildningssamordning och serviceplanering. Företaget finns i närmare 200 länder och har ca 5 000 medarbetare i Sverige.
Arbetsbeskrivning
Det här är ett uppdrag där du blir anställd av Placera Personal och arbetar ute hos vår kund i Upplands Väsby. Du kommer att bland annat arbeta med orderadministration, servicekoordinering, tidrapportering, samordning och resebokningar vid utbildning. Som utbildnings- och servicekoordinator kommer du att ha många kontaktytor på ett stort företag som arbetar i en internationell miljö. Uppdraget är på ca 15 månader med start omgående.
Arbetsuppgifter
Som utbildnings- och serviceplanerare kommer du ha många olika arbetsuppgifter, bland annat:
• Registrera kundbeställningar
• Skapa, underhålla och avsluta serviceorders
• Ansvara för att fakturering görs efter underlag
• Registrera material och installation (som inte skapas av tekniker)
• Rapporter till serviceansvariga
• Rapportering till kunder
• Tidrapportering av externa tekniker
• Godsmottag
• Utbildningssamordning
• Onboarding samt resebokningar
• Administration av easyplanning (resursplanering)
• Administration i Workspace
Kvalifikationer
För att passa i tjänsten som utbildnings- och serviceplanerare hos vår kund ser vi att du har och är:
• Treårig gymnasieutbildning - gärna inom ekonomi
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
• Strukturerad och organiserad med förmåga att prioritera
• God kommunikations- och samarbetsförmåga
• Erfarenhet av SAP är meriterande
• Goda kunskaper i Excel är ett krav
• Körkort
För att passa i den här tjänsten krävs det att du är noggrann, att du har en mycket god social och administrativ förmåga samt att du klarar av att driva och leda ditt egna arbete på ett självständigt sätt. Självklart är du service-minded, ansvarskännande och har en positiv inställning. Vi letar också efter en person med stark drivkraft och förmåga att ta egna initiativ.
Passar det in på dig? Sök tjänsten redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719