OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SWEDX AB är tillverkare av informationsskärmar och TV apparater. Vi säljer våra produkter under eget varumärke. Tillverkningen av SWEDX produkter sker i egen fabrik i Kina. Vårt produktsortiment består av Digitala kiosker, Videoväggar, Informationsskärmar, TV apparater, och anpassade produkter. Worldwide har SWEDX ca 200 anställda. Swedx AB:s huvudkontor finns i Stockholm där hela den svenska verksamheten är samlad. Vi är idag 11 anställda och omsätter ca 30 MSEK per år. Meriterande är att du har erfarenhet av försäljning inom likvärdiga områden. Intresset för att fördjupa din kunskap om produkterna och kundernas processer är en självklarhet. Språkkunskaper i, arabiska, är meriterande.
I rollen som säljare på SWEDX får du lära dig hur försäljningen fungerar och sedan börja bygga upp en egen kundportfölj. Arbetsuppgifterna handlar bland annat om att kontakta nya kunder via telefon och besök, följa upp och avsluta affärer, leveransuppföljning, genomföra merförsäljning till befintliga kunder,
Som person är du ordningsam, strukturerad och planerar själv din arbetsdag. Du
trivs med att hålla hög kundnärvaro, bygga långsiktiga relationer och har ett
väl utvecklat sinne för affärsmöjligheter. Du är kommunikativ och gillar
kontakt med människor.
Arbetet
kommer att utföras på distans vilket betyder att du kan jobba hemifrån.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.