Utesäljare till Vertel

Utesäljare till Vertel

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Vill du vara med att förändra en bransch och utveckla framtidens affärssystem för små och stora företag samt offentlig sektor? Vertel AB och affärssystembranschen står inför stora utmaningar, ett generationsskifte står för dörren, och vi är i en spännande fas av utveckling och förändring. Vertel AB:s affärsidé är att leverera effektiva systemlösningar till företag baserat på fri programvara. Vi arbetar med applikationsservern Odoo som innehåller ett stort utbud av funktioner inom affärssystem och verksamhetsstöd, och kan leverera integrerade helhetslösningar inom IT-stöd.
Genom ett samarbete med Dustin ingår vi i Kammarkollegiets ramavtal “Programvaror och tjänster”. Vi har verkat i över ett decennium i branschen - något som vi är väldigt stolta över! Vertel är fristående från Odoo SA och är en aktiv del av Odoos användarförening. Nu söker vi en driven utesäljare till vårt team, vill du vara med på resan?

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Arbetsgruppen består idag av 16 medarbetare med olika kompetenser inom området; projektledare, systemutvecklare och affärsutvecklare. Du kommer att vara placerad på Linköpingskontoret där de flesta av projekten mot kunder drivs in house i form av ett kompetenscenter, men dina kunder befinner sig runt om i Sverige med fokus på Östergötland.
Du ingår i ett litet team som stöttar varandra och alltid ställer upp där det behövs. Hela företaget genomsyras av en familjär känsla och omtanke om kollegor och medarbetare. Du kommer att vara med och förbättra kundernas verksamheter genom din tekniska rådgivning och försäljning av affärssystemet. Detta kommer du göra till största del med nya kunder men också underhålla de befintliga. Det kommer vara unika projekt för varje kund så viktigt i tjänsten är att man lyssnar och förstår kundens behov samt att man ska kunna skriva detaljerade offerter då varje projekt skiljer sig åt. Ansvaret sträcker sig hela vägen från kundbearbetning till offert, och när det blir affär även fortsätta följa kunden över tid. Din målgrupp är svenska företag och organisationer med behov av att förnya sina verksamhetssystem. Här finns stora möjligheter att själv ha en påverkan på vilka branscher och områden du riktar dig till.

Din profil

Vi söker nu dig som vill ta dig an en ny utmaning och som har det där extra drivet! Du är relationsskapande och trivs i mötet med kund.

För att lyckas i rollen behöver du hitta balansen mellan kunskap i det tekniska affärssystemet och i din säljförmåga, det vill säga mellan teknisk förståelse och förmågan och motivationen att göra affärer. Det är till stor del ett självständigt arbete, även om du tillhör ett härligt team. Du tar eget ansvar i ditt arbete att agera professionellt, hitta effektiva lösningar för våra kunder och säkerställa goda affärer för att tillsammans med ditt team nå era uppsatta mål. Du är även van att arbeta mot en uppsatt budget. Vi lägger stor vikt vid din personliga potential men för att lyckas i rollen behöver du ha: - Minst gymnasieutbildning - 3–4 års dokumenterad erfarenhet av försäljning - Erfarenhet av affärssystem - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska i tal och skrift - Körkort B - Gedigen datorvana

Ansök redan idag!

Sök tjänsten genom att klicka på ”ansök” och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam som du ser nedan. Vi kommer i urvalet att nyttja personlighetstester. Du kommer också att tidigt i urvalet få del av och svara på hur du anser dig möta de skallkrav och meriterande aspekter som finns för tjänsten avseende utbildning, erfarenhet och kunskap. Vårt fokus kommer i ett första läge vara skallkraven och din personliga potential. Senare kommer naturligtvis personliga intervjuer med både oss och kund samt referenstagning ske. Hoppas att vi möts i processen! Michaela Lindstén, 070-410 63 90, michaela.lindsten@unikresurs.se.

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


23 december 2024