OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en uthyrare åt en kunds räkning i Vällingby.
Uthyraren ansvarar för att uthyrningen av lägenheter fungerar effektivt, hela vägen från in försäljning till kontraktsskrivning. Vikariat på 4 månader start omgående-februari ut (kan bli förlängning som leder till fast)
Exempel på arbetsuppgifter
• Ansvara för uthyrnings processen av lediga bostäder, lokaler och bilplatser
• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
• Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
• Ansvara för mer försäljning
• Boka in olika möten, lägenhets besiktningar och genomföra visningar
• Bistå förvaltare och/eller områdeschef med förvaltnings administrativa uppgifter
• Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
• Lokalt agera förebild där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet
Din profil
• Erfarenhet alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden samt erfarenhet av försäljning
• Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
• Tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
• Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du behärskar fler språk
• Körkort klass B
Övrig information
• Startdatum: Enligt överenskommelse
• Omfattning: Vikariat till augusti ut (kan bli förlängning som leder till fast)
• Placering: Vällingby
• Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervju fasen.
• Bakgrunds kontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.
Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Du behöver vara kreativ och nyskapande i arbetet för att nå ut på bästa sätt. Du skapar till exempel kontakter med företag och organisationer för att representera företaget som hyresvärd, och har koll på vad som är på gång i närområdet för att kunna vara på plats vid rätt tillfälle och träffa intressenter.
Om verksamheten
Fiks Group AB erbjuder bemanning och rekrytering till våra kunder och samarbetspartners. Fiks skall upplevas som en naturlig medarbetare när behov av personal uppstår. Genom en nära relation mellan företag och personal arbetar vi tillsammans för att nå alla uppsatta mål. Vi vill skapa nöjda kunder och nöjd personal.
Vi rekryterar kompetent personal, utvecklar och bemannar kundens verksamhet. Vår snabbhet och kompetens är vår styrka och er möjlighet.
Fiks Group är ett auktoriserat bemanningsföretag i ALMEGA.
Vi har funnits sedan 1997 i Eskilstuna men bemannar och rekryterar vart än behovet i Sverige uppstår. Vi bemannar lager-, industri- samt tillverkningsbranschen, till detta utför vi även rekrytering åt handel- och restaurangbranschen.