OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation:
Fastighets AB L E Lundbergs söker Uthyrare till Jönköping
Fastighets AB L E Lundbergs, med huvudkontor i Norrköping, är en av Sveriges stora privata fastighetsägare och förvaltar över en miljon kvadratmeter lokaler och bostäder i 10 orter runt om i landet. Fastighets AB L E Lundbergs är ett helägt dotterbolag till det börsnoterade L E Lundbergföretagen AB.
Är du en god relationskapare som brinner för att få kunder nöjda? Har du dessutom erfarenhet av fastighetsbranschen och/eller serviceyrke med mycket kundkontakt? Då kan du vara den ansvarstagande och initiativrika person som vi söker.
Vi erbjuder dig
Fastighets AB L E Lundbergs är ett bolag som under sju decennier blivit en respekterad aktör av stor nationell klass. Vi är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi hoppas du vill vara med oss att göra Fastighets AB L E Lundbergs till Sveriges mest konkurrenskraftiga och utvecklingsorienterade företag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter Som uthyrare ansvarar du för kontakten med våra kunder och leverantörer. Uthyrningsprocessen av lediga bostäder kommer att vara din huvudsakliga arbetsuppgift - alltifrån införsäljning till kontraktsskrivning. Det innebär bland annat mottagning av uppsägningar, upprätta hyresavtal samt handlägga beställningar och tillval vid uthyrning. Du ansvarar även för utförande av besiktningar och lägenhetsvisningar. Du kommer även tillsammans med kollegor ansvara för kundtjänst på kontoret.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen skall du vara ansvarstagande och initiativrik, en god relationsbyggare och ha en god förmåga att samarbeta. Som person har du en god kommunikativ förmåga. Du har en hög stresstålighet och kan prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. På Lundbergs uppmuntras framåtanda och driv. Professionalism och engagemang är starka ledord och vi ser gärna att du är lösningsorienterad samt ser en utmaning i att bidra till företagets utveckling av affärer med tillhörande rutiner, processer och stödsystem. Struktur och ordningssinne är också viktiga egenskaper samt förmåga att arbeta både självständigt och i team. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från serviceyrken med mycket kundkontakt och försäljning kanske i kombination med administration och koordinerande arbetsuppgifter. Önskvärt är att du har arbetat med fastighetsförvaltning och uthyrning i någon form. Du behärskar givetvis Officepaketet och viss kompetens av hyresjuridik är meriterande. Du ska ha körkort och tillgång till egen bil.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Unik Resurs. Urval och intervjuer sker löpande under annonseringstiden med sista ansökningsdag 2016-10-30.
Ansökan tar vi emot genom att du registrerar dig i vår databas, www.unikresurs.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. För mer information om uppdraget är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agneta Hallberg, 0707-748205
Unik Resurs:
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84