OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AB Höganäshem är ett kommunägt fastighetsbolag med fastigheter inom Höganäs kommun med c:a 1 400 lägenheter och c:a 10 000 m2 lokaler. Höganäshem erbjuder prisvärda bostäder och lokaler i trivsamma och trygga miljöer med god kvalité och service.
TJÄNSTEN
Som uthyrare på AB Höganäshem erbjuds du ett intressant och omväxlande arbete i en
attraktiv region. Som uthyrare ansvarar du för att skapa långsiktiga relationer, genom en
proaktiv, kontinuerlig och målinriktad kundbearbetning. Kundserviceteamet på Höganäshem består av 4 medarbetare, två uthyrare, en projektsamordnare/teamchef samt en receptionist.
Arbetet är fritt och självständigt, men innehåller även mycket kontakt och samarbete med
övriga medarbetare inom Höganäshem.
Tjänstgöringsgraden är 75 % med start maj 2020.
ARBETSUPPGIFTER
Ansvarig för uthyrning av lägenheter, lokaler, garage inom en del av fastighetsbeståndet, vilket
innebär alltifrån hantering av uppsägningar till visningar av lägenheter samt kontraktshantering.
Vidare ingår det i arbetet att vara behjälplig i telefonväxeln, ta emot besökare,
administrera tillvalshantering, försäkringsärenden samt andra arbetsuppgifter som kan
förekomma på en mindre arbetsplats.
UTBILDNING OCH ERFARENHETER
Vi söker dig som har erfarenhet från fastighetsbranschen och förståelse för fastigheter samt kunskaper inom hyresjuridik. Vi ser gärna att du har kunskaper inom Word och Excel. Har du
arbetat med Vitec fastighetssystemet ser vi det som en merit. Goda kunskaper i svenska och
engelska. Körkort och tillgång till egen bil.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som
person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du
är social och brinner för kontakten med människor.
ANSÖKAN
Vi ser fram emot din ansökan tillsammans med CV och ett personligt brev så snart som
möjligt, dock senast 10 mars 2020. Märk ansökan ”Uthyrare” och skicka den till
angela.strand@hoganashem.se . Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att
tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor är du välkommen att kontakta Teamchef Angela Strand på telefon 042-33 78 89
eller via mail angela.strand@hoganashem.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Jarmo Nieminen
042-337879
Chef för förvaltningsavdelningen Lena Askeroth
042-33 78 80
073-435 7395