OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person som har tidigare erfarenhet fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med högt tempo och engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som uthyrare i Nyköping.
Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om 38 000 familjers hem i 30 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Och vi växer.
I Nyköping erbjuder vi moderna hyreslägenheter i Brandkärr, Isaksdal och Stenkulla. Vårt områdeskontor ligger i Brandkärr där vi som arbetar i våra fastigheter samlas och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vi som jobbar här har olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
- Boka in och genomföra visningar
- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
- Bistå teamet med administrativa uppgifter.
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.
Din profil
- Eftergymnasial utbildning alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden samt erfarenhet av att driva projekt
- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
- Tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du är flerspråkig
- Körkort klass B och tillgång till egen bil
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid under 6 månader
- Placering: Nyköping
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen.
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.
Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Områdeschef Charbel Chamas på charbel.chamas@victoriahem.se
Varmt välkommen med din ansökan!