OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
HSB Östra utför kompetent fastighetsförvaltning där det behövs, när det behövs. HSBs fastighetsförvaltning finns alltid nära och erbjuder förvaltningstjänster med en kompetens som är unik i Sverige. Vårt erbjudande sträcker sig från ekonomi och administration till teknisk fastighetsservice samt energilösningar och utemiljö. Vi är verksamma i tre kommuner, Norrköping, Söderköping, och Finspång där vi förvaltar bostäder åt bostadsrättsföreningar och våra egna hyresfastigheter och skapar det goda boendet för våra medlemmar och hyresgäster.
Vi söker nu en Uthyrare till vår kund HSB i Norrköping!
Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid, inledningsvis via Unik Resurs men med chans till anställning hos kund efter avslutat uppdrag.
Viktigt att du kan påbörja uppdraget omgående och kan vara tillgänglig att arbeta under sommaren.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som uthyrare hos HSB Östra ansvarar du för uthyrning och administrationen av våra hyreslägenheter. Du är den som har kontakten med våra hyresgäster gällande uthyrning, uppsägning, avtalsskrivning och andra vanligt förekommande frågor inom hyresadministration. Dagliga kontakter med våra hyresgäster sker såväl via telefon och mail som besök på plats. Lägenhetsvisningar och besiktningar ingår i dina arbetsuppgifter. Andra förekommande arbetsuppgifter är nyckelkvittenser, kravhantering och bospar. Som uthyrare ingår du i vårt team som jobbar inom hyresfastigheter och ingår i avdelningen Bygg och Fastighet.
Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av uthyrning och hyresadministration sen tidigare. Du har en grundläggande gymnasieutbildning och goda IT-kunskaper. Det är meriterande om du har utbildning inom hyres- eller fastighetsadministration. B-körkort är ett krav. Din förmåga att uttrycka dig både på svenska och engelska i tal och skrift är viktig, fler språk är meriterande. Har du tidigare erfarenhet av att ha jobbat i PM är detta meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person har du en god förmåga att se sammanhang och helheter och samtidigt är du flexibel och har lätt att anpassa dig till rådande omständigheter. Du ser problemlösning som en del av vardagen och hanterar uppkomna situationer med ett positivt förhållningssätt. Du är en god kommunikatör som är service- och kundinriktad samt har ett lyhört och smidigt förhållningssätt. För att trivas i rollen behöver du gilla att ha många bollar i luften och förmågan att planera ditt arbete såväl självständigt som i samarbete med kollegor och kunder. Det är viktigt att du trivs i en miljö där kundservice alltid hamnar i fokus. Att du som person har ett säljande sätt är en stor fördel i denna roll.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Linda Connbo och nås på 070-795 01 89 eller på linda.connbo@unikresurs.se
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84